سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

انتظار دارید که این 5 مکاشفه در Sequel "The Handmaid"s Tale" به مارگارت اتوود منتظر این 5 مکاشفه باشیدIn Margaret Atwood"s "The Handmaid"s Tale" Sequel, Expect These 5 Revelations

دنباله طولانی انتظار The Handmaid"s Tale The Margaret Atwood ، سرانجام قرار است در هفته جاری منتشر شود ، به این معنی که بزودی خواهید فهمید که چه اتفاقی برای Offred و دنیای Gilead می افتد. آنچه در حال حاضر در مورد دنباله فیلم The Handmaid"s Tale تاکنون می دانیم ، اینجاست .

 

 

بدیهی است که اسپویلرهای اصلی دیگری هم برای The The Handmaid"s Tale و The Testament وجود دارد . به شما هشدار داده شده است.

 

داستان Handmaid"s روایت کرد ، Offred ، سوار بر یک ون پلیس مخفی که ممکن است متعلق به جنبش مقاومت در زیرزمینی معروف به Mayday باشد باشد. در آن زمان ، او اعتقاد داشت که از عاشق خود ، نیک ، که خود عضو پلیس مخفی بود - باردار است ، باردار است. نیک به Offred اطمینان داد که آنها تا ماه مه فرستاده شده اند ، نه چشم ، اما او هیچ راهی برای تأیید و بدون اینکه خود را در معرض خطر قرار دهد ، تأیید شده است. در پایان داستان The Handmaid"s Tale ، خوانندگان اطلاعاتی درمورد آنچه برای O ffred در اثر فرار او از خانه فرمانده رخ داده است ، ندارند. (همچنین یک داستان برای The Handmaid"s Tale وجود دارد ،که در آینده صدها سال اتفاق می افتد ، ممکن است خیلی آزار دهنده ترین بخش کل کتاب باشد.)

 

اکنون ، خوانندگان می توانند سرانجام آنچه را که برای Offred اتفاق افتاده است کشف کنند. انتخاب Testament 15 سال پس از پایان داستان The Handmaid"s Tale ، Testament سه راوی - Agnes، Daisy، and عمه Lydia - را جمع می کند تا داستان های مداوم Gilead و Offred را بازگو کند. در اینجا آنچه انتظار دارید:

 

Offred Is Alive

 

شاید بزرگترین خبر این باشد که راوی محبوب The Handmaid"s Tale ، Offred ، از فرار وی از فرمانده و سرنا جوی جان سالم به در برد. در عهد نامه ها ، Offred در جیلاد به عنوان یک تروریست داخلی مورد هذیان واقع شده است و حداقل دو بار در زندگی او زنده مانده است. اگرچه او نقش مهمی در کتاب جدید بازی نمی کند ، تأثیر Offred در سراسر عهد احساس می شود زیرا ...

 

 

دختر Agnes Is Offred است

قبل از شروع داستان The Handmaid"s ، Offred و همسرش لوک سعی کردند از گیلاد فرار کنند و با دخترشان از مرز به کانادا عبور کنند. آنها گرفتار و از هم جدا شدند و در جستجوی همیشگی و بیهوده Offred را برای یافتن خانواده گمشده خود ترک کردند. با این وجود ، یکی از راویان عهدنامه می تواند آنچه را که پس از اولین تلاش فرار Offred اتفاق افتاد ، روشن کند.

 

اگنس در گیلاد بزرگ شده است و در موقعیتی از تجملات نسبی زندگی می کند. در گزیده ای که هفته گذشته توسط گاردین منتشر شد ، او فاش می کند که او "به طور قطع انتخاب شد: نه تنها از قبل برای ازدواج با یک فرمانده ، بلکه در وهله اول توسط Tabitha ، که مادر من بود ، برگزیده شد."

 

با این حال ، برخی از مشکلات برنامه Gilead برای Agnes وجود دارد. یکی این است که او نمی خواهد با فرمانده ای که برای او انتخاب شده است ازدواج کند. مسئله دوم و مسئله بسیار جالب توجه این است: اگنس خاطرات مبهمی از Offred را حفظ می کند ، در روزهایی که او را هانا می نامیدند و از زمان فرار آنها در مورد فرار آنها.

 

تنها فرزند آگنس نیست

در نزدیکی داستان The Handmaid"s Tale ، Offred به خواننده اطلاع می دهد که معتقد است خودش از یک آزمایش اخیر با نیک باردار است ، اما زمان کافی نرسیده است. Testament نشان می دهد که غرایز او درست بوده است و به خوانندگان این فرصت را می دهد تا از فرزند خردسال خود بشنوند.

 

دیزی که اکنون در کانادا زندگی می کند ، به خاطر راههای عقب افتاده خود از گیلاد متنفر است ، اما او نمی داند که چقدر با آن کشور همسایه ارتباط دارد. یعنی تا زمانی که او مدارک را کشف نکند که نشان می دهد در ابتدا وی به نام نیکول بوده و در گیلاد به دنیا آمده است. و این همه نیست. جیلاد در جنوب مرز ، "کودک نیکول" را به یک شهید تبدیل کرده است - قربانی توطئه Offred برای سرنگونی دولت.

 

عمه لیدیا نقش ایفا می کند

 

جاسپر وحشی / هولو

نه تنها آنچه که عهد عهده دار شدن بعد از سرانجام خارج کردن از او از جیلااد ، عهده دار شد ، بلکه داستان سرآمد کشور را نیز نشان می دهد. خاله لیدیا، زن بی رحمانه که کنیز نظارت داشت، در مرکز قرمز آموزش، به عنوان یکی از خدمت عهد راویان، و پسر آه پسر نشانی از او یک داستان برای شما.

 

در سالهای پس از تأسیس گیلاد ، عمه لیدیا به گفته خبرنگار دانیل کورتزبن ، گزارشگر NPR ، "وضعیتی تقریباً خداگونه" به دست آورد . او به عنوان یکی از کلاس های اصلی خاله ها ، استقلال خاصی کسب کرده است و روزهای خود را صرف انجام تمرین های نوشتن نامشروع و تدوین شواهد علیه مردان قدرت می کند. با توجه به اینکه هر چه بیشتر رهبران گیلادایی فاسد می شوند ، خاله لیدیا با مهدی درگیر می شود و برای فروپاشی رژیم تلاش می کند.