سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

آیا کشتی های تخیلی وجود دارد که الهام بخش رقابت طرفداران بیشتر از تلویزیون است؟ راستش را بخواهید ، اگر حداقل یک بار با دوستان خود بحث نکرده اید که در مورد کدام یک از سه دوست پسر روری گیلمور در دختران Gilmore بهترین است (آه ، جس است) ، یا اینکه آیا جوی باید در فینال Dawson"s Creek انتخاب داوسون یا پسی را انجام دهد (قطعاً ، پاسی) ، آیا واقعاً طرفدار تلویزیون هستید؟ اما در حالی که کشتی های دوئل تمایل دارند که پرشورترین بحث را به وجود آورند ، یک زن و شوهر وجود دارند که در بین تلویزیون جنجالی ترین ها در تاریخ تلویزیون سقوط می کنند: راس و راشل از دوستان .

 

آیا راس و راشل واقعاً در استراحت بودند؟ آیا راشل و جوی مسابقه بهتری بودند؟ آیا راشل باید در هواپیما بماند و به حرفه خود در پاریس توجه کند؟ و واقعاً ، آیا نوع راس بدترین نبود؟ اما چه شما راس و راشل را با هم دوست دارید (یا دوست دارید از آنها متنفر باشید) ، غیرقابل انکار است که حتی 25 سال بعد ، عاشقانه آنها یکی از پرشورترین بحث ها در تاریخ تلویزیون است. و اگر این دوتایی را که مجدداً ارسال می کنید کاملاً حمل کنید ، این 11 کتاب را دوست خواهید داشت که همان رابطه آنها را دارد: دوستان به دوستداران ، خرد کردن مخفی که منجر به عشق ، شکستن و آرایش و آرایش و ، البته ، دوتایی که به شما فریاد می زند "او خرچنگ اوست!" به صفحات:

 

"روزی ، روزی ، شاید" توسط لورن گراهام

 

عاشق نشدن شخص مقابل در مقابل شما موضوعی قطعی برای راس و راشل است. در سامدی ، یک روز ، شاید برای Franny Banks ، یک بازیگر که در تلاش برای ساختن آن در نیویورک است و قدمت همه افراد نادرست - یعنی بهترین دوست او از کالج ، دن ، واقعاً در آن گنجانده شده است ، نیز صادق باشد .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"اگر من صادقانه باشم" توسط امیلی ویبرلی و آستین سیگموند-بروکا

 

راشل در دبیرستان کمی "دختر متوسط" بود ، بنابراین هواداران دوست خواهند داشت اگر من صادق باشم ، که آن طناب را روی سرش می چرخاند. هنگامی که کامرون برایت تصمیم گرفت "خود را مرتب کند" تا زمینش را زیر پا بگذارد ، باید با برندا اصلاح کند ، مردی که وی نام مستعار ناگواری را در کلاس ششم به او داد. اما او به زودی تعجب می کند که آیا او به دنبال کسی است که حتی نمی خواهد کسی را به خطر بیاندازد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"یک روز در ماه دسامبر" توسط جوزی سیلور

 

راس و راشل اغلب احساسات واقعی خود را در طول سریال از یکدیگر پنهان می کردند ، به خصوص وقتی که یکی یا دیگری در رابطه با شخص دیگری بود. یک روز در ماه دسامبر در طی 10 سال از سه دوست پیروی می کند ، زیرا لوری احساسات واقعی خود را برای جک از دوست دخترش - و بهترین دوستش - سارا پنهان می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"به من بگو چگونه واقعاً احساس می کنید" توسط امینا مای صفی

 

در دوستان ، سوء تفاهم باعث می شود که راشل از پیدا کردن احساسات واقعی راس به مدت چند دهه (چه کسی بتواند آن فیلم نماد تبلیغاتی را فراموش کند؟) و گرچه سوءاستفاده در " بگو به من چگونه واقعاً احساس می کنید" سانا و ریچل را به سمت دشمنی می کشاند ، آنها همچنین می آموزند در پایان حقیقت در مورد یکدیگر ... که منجر به یک داستان عشق به همان اندازه شیرین می شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"راهنمای جاش و هازل برای دوست نداشتن" توسط کریستینا لورن

 

10 سال بعد از دانشگاه ، جاش و هازل دوباره به هم پیوستند. دوست دختر جاش به تازگی او را تقلب کرده است و دیدن دوباره هازل نفس هوای تازه است. نه تاریخ جاش و هازل. حداقل ، نه یکدیگر. دقیقاً مانند راس و ریچل ، جاش و هازل به عنوان بزرگسالان دوباره به هم وصل می شوند و چیزهای جدیدی درباره یکدیگر یاد می گیرند که منجر به زندگی عاشقانه می شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تابستان من زیبا شدم" توسط جنی هان

 

یکی از بارزترین خصوصیات راس و راشل ، محبت چندین ساله راس به راشل است. در The Summer I Turn Pretty ، Belly همچنین در حال پرستش شدید کنراد است که او تمام زندگی خود را می شناسد و هر تابستان را در خانه ساحلی مشترک خانواده های آنها مشاهده می کند. اما امسال همه چیز در حال تغییر است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"You Have Me Hello سلام" توسط Mhairi McFarlane

 

آخرین دهه ای است که بهترین دوستان راچل و بن آخرین دوران کودکی صحبت کرده اند ، اما وقتی یک روز بارانی به یکدیگر می ریزند ، سالها از بین می روند. بن ازدواج کرده است راشل قطعاً اینطور نیست. اکنون راشل مطمئن نیست که آیا ملاقات آنها منجر به محبت جدید یا تپش قلب خواهد شد. این یک زنگ روشن برای پویایی پیچیده راس و راشل است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"ده نفر برتر" توسط کیتی کوتونگو

 

اگر به دنبال دوستان بالا و پایین ، روشن و خاموش هستید ، دوستانی را که دوستدارانشان به دشمنان می آیند و دوباره به عقب برگردید ، راس و راشل قطعاً تحویل می گیرند. همین مسئله در مورد Ryan و Gabby در ده مورد برتر نیز وجود دارد ، بهترین دوستان غیر متعارف که می جنگند و می توانند آرایش کنند ، تبدیل به سنگ های سنگین یکدیگر و ضربان قلب یکدیگر می شوند و باید بفهمند که همه آنها به چه معنی حرکت می کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"Evvie Drake بیش از حد شروع می شود" توسط لیندا هولمز

 

هنگامی که راس و راشل دوباره به هم پیوستند ، هر دو در حال تحولات جدی زندگی هستند. در مورد Evvie ، که یک بیوه اخیر است ، و دین ، ??یک بازیکن MLB ننگین نیز همین است. وقتی دین به آپارتمان یدکی اووی نقل مکان می کند ، این دو به یکدیگر کمک می کنند ، ابتدا به عنوان دوستان ، و سپس به عنوان چیز دیگری ، در بهبودی قرار می گیرند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"عشق ، روزی" توسط سسیلیا آهرن

 

اغلب اوقات احساس می کرد که راس و ریچل نمی توانند زمان رابطه خود را به درستی بدست آورند و قطعاً این مورد برای روزی و الکس نیز اتفاق می افتد. اگرچه بهترین دوستان دوران کودکی برای یکدیگر مقدر به نظر می رسند ، زندگی آنها را از هم جدا می کند. اما هنگامی که آنها به عنوان بزرگسالان اتحاد می شوند ، می فهمند که سرنوشت ممکن است برنامه های دیگری داشته باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"کش رفتن صحیح" توسط آلیشا رای (6 اوت)

 

بسیاری از پویا راس و راشل نتیجه اولین شکست بزرگ آنها - آیا آنها در استراحت بودند؟ ممکن است جهان هرگز نشناسد - و تلاش های آنها برای جلب اعتماد به یکدیگر. برای ریانون و سامسون نیز همین مسئله است. پس از او که او را زیر یک شب ایستاده ارواح می کند ، ریانون باید تصمیم بگیرد که آیا او شانس دوم را دارد یا خیر.