سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

یک تصادف رانندگی باعث شد Chloe به شدت مجروح شود و وقتی که یک ماه بعد از حالت اغما بیدار شد ، دیگر نمی تواند چیزی از زندگی خود یا این حادثه به خاطر آورد. علی رغم اینکه خانواده اش به او گفتند که می خواهند به او کمک کنند زندگی خود را به یاد بیاورد ، کلوئه نمی تواند این احساس را که به او دروغ گفته می شود تکان دهد ... اما چرا؟

دانلود کردن کتاب های جدید

وقتی این کار را در Kindle خود باز کردم ، فقط قصد داشتم که در فصل اول به اوج خود برسم. من قبلاً سه کتاب دیگر را می خواندم و آخرین چیزی که به آن نیاز داشتم این بود که کتاب دیگری را شروع کنم. فقط چند دقیقه طول کشید که تصمیم گرفتم سایر کتابها را در معرض قرار بگذارم و تمام توجه خود را به این کتاب اختصاص دهم ... و اینجا هستم ، کمتر از 24 ساعت بعد ، دارم این نقد را می نویسم. اگر این تعریف غیرقابل انکار نباشد ، نمی دانم چیست.

کلوئه شخصیتی جذاب بود. یک دقیقه ، او مطمئن بود که او خاطره را به یاد می آورد ، فقط برای اینکه خودش را پیدا کند شک کند که در بعدی واقعی است. عدم اطمینان او در مورد زندگی وی در طول داستان ثابت بوده است و وقتی او کشفیاتی را انجام داد که با آنچه به او گفته شده بود مغایرت داشت ، من همان شوک و / یا سردرگمی را که احساس می کرد احساس کردم - و بعضی از این کشفیات whoppers بودند!

طولی نکشید که تصمیم گرفتم بیشتر شخصیت ها کاملاً غیرقابل اعتماد باشند. من به چیزی که آنها به کلوئه گفته بودند اعتقاد نداشتم و سعی می کردم بفهمم چرا به او دروغ می گویند. من نمی خواهم بگویم که در مورد همه آنها درست یا غلط بوده ام ... اما من به ویژه به عنوان یک دروغگو دستکار گره خورده ام. با این حال من خیلی از این دستاوردها نبودم ، زیرا من از بزرگترین دروغگو آنها غافل بودم همه. من حیرت زده شدم ، زیرا فکر می کردم واقعاً در تلاشند تا به کلوئه کمک کنند تا آنچه در شب حادثه اتفاق افتاده است را کشف کند.

به عبارت ساده ، من فکر کردم این داستان کاملاً خارق العاده است. همانطور که توسط این وعده داده شده وعده داده شده است ، من را تا انتها حدس می زنم. و چه پایان داشت! حتی بعد از آنکه فهمیدم چه کسی چه کاری را انجام داده است و چرا ، آدامز یک پیچ و تاب آخر را شلاق زد که شاید رضایت بخش ترین آنها همه باشد. بروا!

من بین دروغها به همه خوانندگانی که عاشق یک هیجان انگیز روانشناختی پیچیده هستند ، اکیداً توصیه می کنم . امیدوارم به اندازه من دوستش داشته باشی

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم آدامز در آینده ظاهر خواهد شد!

یک نسخه خواندن از این کتاب را که از گریفین سنت مارتین از طریق نتگللی دریافت کرده است دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: میشل آدامز
عنوان: Between Lies
ژانر: روانی Thriller
تاریخ انتشار: 5 مارس 2019 توسط سنت مارتین گریفین
رتبه: 5 ستاره

درباره کتاب
در رابطه با آلیسون برنان ، میشل آدامز ( Between the Lies ) یک هیجان روانشناختی اعتیاد آور با پیچ و تاب است که خواننده را تا آخرین صفحه حدس می زند ، که در آن زنی که حافظه خود را از دست داده است با خانواده ای که نمی شناسد به خانه خود بازگشت. اسرار خود را نگه می دارند. حقیقت بین دروغها پنهان است.

اگر بیدار می شوید و نمی دانید که هستید چه می کنید؟

کلو دانیلز در بیمارستان مجدداً هوشیاری می کند و هیچگونه خاطره ای از نحوه حضور در آنجا ندارد.
او غریبه هایی را که خود را خانواده می نامند ، نمی شناسد. او حتی نمی تواند نام خود را بخاطر بسپارد.

چه می شود اگر گذشته شما یک رمز و راز باقی بماند؟

او به آرامی بهبود می یابد ، والدین و خواهرش شروع به به اشتراک گذاشتن جزئیات زندگی خود می کنند.
حرفه موفق. خانه ساحلی. تصادف ماشین تقریباً کشنده.
اما کلو احساس می کند که اسرار تاریک نگه داشته و عزم او برای کشف حقیقت عواقب مخربی خواهد داشت.

چه می شود اگر افرادی که باید بتوانید به آنها اعتماد کنید ، به شما دروغ می گویند؟

درباره نویسنده
میشل آدامز نویسنده انگلیسی است که در خارج از کشور در قبرس زندگی می کند. او یک دانشمند پاره وقت است و چندین رمان علمی تخیلی را با نام مستعار منتشر کرده است ، از جمله سری Ystopopian YA. If You Know My Sister (که به عنوان خواهرم در انگلستان منتشر شده است) اولین هیجان روانشناختی او است.

 

دانلود کتاب جاده بخشش توسط مندیش

 

 

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir