سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

هرچه بیشتر و بیشتر به عصر دیجیتال حرکت می کنیم ، از دستگاه های خود برای ارتباطات ، اخبار ، اطلاعات ، بازی ها و موارد دیگر استفاده می کنیم. بنابراین ، طبیعی است که وقتی نوبت به خواندن یک داستان برای کودک ما رسید ، به تبلت دسترسی پیدا کنید. از این گذشته ، یک کتاب یک کتاب است ، چه چاپی باشد یا الکترونیکی ، درست است؟

بله و خیر. طبق مطالعه‌ای که در JAMA منتشر شده است ، تفاوت متفاوتی در تعامل وجود دارد که والدین به جای کتاب چاپ کتابهای نوپای خود را در رایانه لوحی بخوانند. کودکان نوپا کمتر علاقه داشتند و بیشتر احتمال دارد که برگردند. در کل کمتر مشغول کار بودند.

این مهم است ، زیرا نامزدی برای رشد کودک مهم است. این بازگشت و عقب بین کودک و سرپرست یا همان "خدمت و بازگشت" است که توسط مرکز هاروارد در مورد کودک در حال توصیف توضیح داده شده است ، که اتصالات عصبی ایجاد می کند و از پیشرفت مهارت های ارتباطی و اجتماعی پشتیبانی می کند. این "خدمت و بازگشت" در هنگام خواندن کتاب لازم نیست. این می تواند به راحتی از طریق مکالمات روزانه و بازی تعاملی اتفاق بیفتد. اما خواندن کتاب با هم فرصتی مناسب برای کمک به کودکان است که ضمن تقویت روابطی که با آنها دارید یاد بگیرند.

چرا کتابهای الکترونیکی برای کودکان خردسال کمتر جذاب هستند؟
دشوار است که دقیقاً بدانید که در مورد کتابهای الکترونیکی چه چیزی باعث جذابیت کمتری نسبت به چاپ کتابها می شود. ممکن است به سادگی اتفاق بیفتد که کودکان خردسال دوست دارند چیزها را لمس کرده و نگه دارند ، و این که صفحات چرخش جسمی آنها را بیش از ضربه زدن به یک صفحه نمایش می کند.

این مطالعه کوچک بود ، فقط 37 جفت والدین و کودک. بچه ها جوان بودند و میانگین سنی آنها حدود 2.5 سال بود. دشوار است بدانید که یک مطالعه بزرگتر با طیف وسیعی از سنین ممکن است نشان دهد.

خواندن تفاوت در چاپ یا کتابهای الکترونیکی ایجاد می کند
مهمترین چیز واقعاً این نیست که چه نوع کتابی را برای کودک خود می خوانید ، بلکه این است که شما به کودک خود می خوانید. چه چاپی باشد و چه الکترونیکی ، در اینجا چند روش برای درگیر کردن فرزندتان و استفاده بیشتر از تجربه وجود دارد:

فقط کلمات را نخوانید. درباره این مطلب اظهار نظر کنید و از کودک خود در این باره سؤال کنید ("آیا می خواهید این کار را انجام دهید؟ آیا او خوشحال یا غم انگیز به نظر می رسد؟ فکر می کنید بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد؟")
از فرزندتان بخواهید موارد را در صفحه ذکر کند ("سگ کجاست؟")
آن را به تجربه فرزندتان مربوط کنید ("ما یک تکان خوردنی مانند آن در پارک داریم! آیا به یاد دارید وقتی من شما را به آن فشار آوردم؟")
به دنبال کتاب هایی باشید که تکرار قابل پیش بینی برای آنها داشته باشد (کتاب های اریک کارل نمونه خوبی است) و فرزند خود را ترغیب کنید که به همراه شما «بخواند».
برگزاری کتاب و صفحات چرخش را به اشتراک بگذارید. اگر این کتاب به جای چیزی که بزرگسالی آن را کنترل و کنترل می کند ، یک موضوع مشترک است ، می تواند برای کودک جالب تر باشد.