سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

هر ماه ، باشگاه کتاب دست و پا بسته از نویسنده می خواهد کتابی را که فکر می کند همه باید بخوانند ، توصیه کند. در ماه سپتامبر، خرید و فروش در رویاهای نویسنده Lilliam ریورا توصیه حقیقت این است که توسط NoNieqa راموس.

 

 

در تاریخ 15 سپتامبر ، ماه میراث لاتینکس آغاز می شود . این فرصت مناسب برای جشن گرفتن مشارکت مردم لاتینکس در ایالات متحده در تاریخ ، هنر ، سیاست ، موسیقی ، غذا و البته ادبیات است. با توجه به این موضوع ، بوستل از نویسنده جوان بزرگسال لیلیام ریورا خواست تا انتخاب باشگاه کتاب برای ماه سپتامبر را توصیه کند.

 

ریورا نویسنده دو رمان بزرگسالی است ، "آموزش مارگوت سانچز" و " برخورد با رویاها " که در اوایل سال جاری منتشر شد. آخرین کتاب او یک داستان علمی تخیلی آینده گرایانه در شهر مگا آستینا است ، که در آن نالا - که به عنوان رئیس راکا شناخته می شود - یک خدمه همه دختر را رهبری می کند که در خیابان ها گشت می زند و نظم را حفظ می کند. رئیس راکا خانواده ندارد - این دختران هستندخانواده او ، و این خانه او است. اما وقتی از وی خواسته شده است که خدمه خود را برای یک مأموریت برای نفوذ در اشه رودرز ، گروهی که وضع موجود دولت را تهدید می کند ، هدایت کند ، کل جهان بینی او تقویت می شود و او شروع به تجدید نظر در مورد آنچه در واقع می خواهد از زندگی خارج شود ، می کند. این یک داستان اصلی سریع و سریع در مورد خانواده ، عشق و هویت است و مطمئناً باید پس از اتمام انتخاب این کتاب در این ماه ، آن را بخوانید.

 

بنابراین، آنچه است انتخاب باشگاه کتاب؟ در ماه سپتامبر ، Rivera می خواهد شما را به عنوان خوانده شده حقیقت توسط NoNieqa Ramos . این دلیل است:

 

"تست واقعی یک داستان خوب وقتی است که شما با شخصیتی آشنا می شوید که می دانید برای مدت طولانی با شما خواهد ماند. NoNieqa Ramos " The Truth Is" از طریق قهرمان شجاع خود ، پورتوریکو 15 ساله ورداد چنین شخصیتی را خلق کرده است. دو لا رینا: برخورد با آخرین فقدان دوستش از خشونت اسلحه ، ورداد معتقد است او هرگز دوست نخواهد داشت تا زمانی که با دنی ، پسری ملاقات کند. ورداد با موضوعات سنگین - تعصبات مربوط به خودش ، سؤالات مربوط به جنسیت و هویت - با صداقت بی پرده مقابله می کند. . این دومین رمان بزرگسالان جوان راموس است (اولین کتاب او "فرهنگ لغت دختر آشفته" بود که در سال 2018 منتشر شد ) و هیجان انگیز است که می توانید او را به تصویر بکشید تا زندگی عمیق جوانانی که اندوهگین می شوند اما در عین حال امید را در مقابل بسیاری از موانع قرار می دهد ، عمیق تر شود. ""

رمانی پر زرق و برق در مورد امتیاز و تعصب ، عشق و ضرر ، و اندوه و سپاسگزاری ، حقیقت مطمئناً پایه و اساس مباحث دلسوزانه و متفکرانه را برای شما فراهم می کند. این کتابی است که با پیچیدگی ها و چالش های جوان بودن امروز جهان صحبت می کند.