سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

سپتامبر است ، و می دانید این یعنی چه ، درست است؟ این عملا هالووین است و مطمئناً فصل شبح وار است. امسال 20 رمان ترسناک جدید را برای هالووین انتخاب کردم و شما نمی خواهید منتظر شروع ترساندن باشید.

 

 

هالووین ممکن است فقط سالی یک بار بیاید ، اما فصل هالووین برای بعضی از افراد برای همیشه است. اگر به احساس تند و تیز و نسیم پاییزی احتیاج ندارید تا احساس خزیدگی کنید ، کتاب های موجود در این لیست هر روز سپتامبر باعث می شود که مانند یک کدو تنبل و زمان برداشت سیب حساس شوید.

 

این که دوست دارید یک دوز سالم گور را دوست داشته باشید ، یا فقط پیشنهاد چیزی در سایه هاست ، یک رمان ترسناک در این لیست وجود دارد که برای شما مناسب است. من 20 کتاب از ژانرهای مختلف - از جمله علمی تخیلی ، گوتیک ، و رمز و راز / هیجان انگیز - کشیده ام تا به شما smorgasbord از گزینه های خوب و ترسناک خواندن را ارائه دهم. مهم نیست که آیا شما برای چیزهای عجیب و غریب روحیه دارید ، یا فقط می خواهید یک داستان سنتی ارواح را بخوانید ، من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

 

20 رمان وحشتناک شبح وار را که برای شما انتخاب کردم ، برای شروع هالووین در اوایل سال جاری میلادی بررسی کنید:

 

"Fake Like Me" توسط باربارا بورلند

 

وقتی هنر او پیش از نمایش گالری خود از بین می رود ، یک هنرمند فرسوده در حال عقب نشینی شدید برای بازآفرینی آنچه از دست داده است می رود. عقب نشینی آخرین خانه کری لوگان ، یکی از بت های این هنرمند بود ، و همانطور که شخصیت رمان به زودی کشف می کند ، روح او همیشه در این ملک حضور پیدا می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"Five Midnights" توسط آن دویلا کاردینال

 

در حالی که یک قاتل در پورتوریکو می چرخد ??، دو دیوانه - لوپه داویلا و خاویر اتییر - باید قبل از اینکه دوستانشان قربانیان بعدی قاتل شوند ، برای حل جنایات وحشتناک همکاری کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"Ghost Petra" توسط CS O"Cinneide

 

دانیل واقعیت مرگ همسرش را می داند ، اما او به کسی نمی گوید. در عوض ، او خاکستر خود را در یک سفر 500 مایلی در شمال اسپانیا حمل می کند. در طول راه ، او با زائر دیگری به نام جینی ملاقات می کند که امیدوار است بتواند از طریق اندوه خود به او کمک کند. اما وقتی مشخص می شود که آنها تنها در مسیر زندگی نیستند ، سلامت روانی دانیل شروع به انحطاط می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"چیزهای غریبه: ذهن های مشکوک" توسط گوندا باند

 

اولین رمانی که براساس سریال های نت نت ساخته شده است ، Stranger Things: Suspicious Mind ها خوانندگان را در داخل آزمایشگاه ملی هاوکینز می برد ، جایی که تری ایوز ، زنی که مادر یازده خواهد شد ، شرکت در پروژه ای به نام MKUltra ثبت نام می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"دعوت شده" توسط جنیفر مک ماهون

 

در این داستان خالی از سکنه از نویسنده The Winter People Jennifer McMahon ، یک زن و شوهر زندگی خود را در حومه شهر رها می کنند تا یک قطعه 40 هکتاری را در کشور خریداری کنند ، جایی که آنها قصد دارند خانه ای را که همیشه می خواستند بسازند. اما وقتی یکی از این زوج ها از قتل قدیمی که بر روی املاک جدید آنها رخ داده ، پرده برداشت ، او متوجه می شود که املاک رویایی آنها ممکن است کابوسی در زندگی واقعی باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

 

ولیگ زکر Onbetaalbaar.

آواز لحظه ای عالی و عالی است و در مورد سوء استفاده بیش از حد. Met Mastercard is aankoop 180 dagen verzekerd tegen shade، verlies en diefstal.

تبلیغ توسط Mastercard 

بیشتر ببین

"در اینجا هیولا وجود دارد" توسط Amelinda Bérubé

 

اگرچه یک حرکت کراس اوور باعث شده است که اسکای احساس ناپیوستگی از خواهر کوچکترش دیررد داشته باشد ، اما این 16 ساله این فرصت را دارد که با همسالان خود ارتباط برقرار کند و شروع تازه ای به دست آورد. سپس Deirdre جدا شده و جداشده گمشده می شود ، و Skye باید بفهمد چه نیروهای تاریکی خواهرش را درگیر کرده است و چگونه او را از شر آنها نجات می دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

 

ولیگ زکر Onbetaalbaar.

تبلیغ توسط Mastercard 

بیشتر ببین

"در سایه خانه Spindrift" توسط میرا گرانت

 

از نویسنده Feed و Into the Drowning Deep این رمان جدید درباره زن جوانی آمده است که در پرونده نهایی خود به عنوان کارآگاه نوجوان گرفتار شد. هیچ کس نمی داند که خانه Spindrift را ساخته است ، اما هارلو و دوستانش قصد دارند این موضوع را پیدا کنند. با این حال ، رمز و راز بسیار خطرناک دیگری در انتظار آنها است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

 

ولیگ زکر Onbetaalbaar.

تبلیغ توسط Mastercard 

بیشتر ببین

"The Warlow Experiment" توسط آلیکس ناتان

 

هنگامی که یکی از اعضای جنون انگلیس قصد ورود به انجمن سلطنتی لندن را دارد ، او یک آزمایش منحصر به فرد را برای آزمایش حدود روان انسان طراحی می کند. در ازای حقوق مادام العمر 50 پوند در سال ، یک کارگر فقیر هفت سال آینده عمر خود را در محوطه آقا صرف می کند ، از تمام تماس های انسانی محروم می شود ، اما موظف است که خاطرات تجربیات خود را حفظ کند. چه اتفاقی می افتد اشتباه باشد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

 

ولیگ زکر Onbetaalbaar.

آواز لحظه ای عالی و عالی است و در مورد سوء استفاده بیش از حد. Met Mastercard is aankoop 180 dagen verzekerd tegen shade، verlies en diefstal.

تبلیغ توسط Mastercard 

بیشتر ببین

"دختران Wilder" توسط Rory Power

 

در یک مدرسه شبانه روزی منزوی ، گروه کوچکی از دختران نوجوان در اثر طاعون کشنده ای که باعث مجروح شدن بیمار می شود ، تنها مانده اند. وقتی بیات از دست می رود ، هتی باید برای فراتر از مرزهای "امن" مدرسه حرکت کند تا او را پیدا کند و مجدداً به خانه بیاورد. اما اگر همه چیزهایی که درباره خانه به آنها گفته شده دروغ است ، چه می شود؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"The Wasp Paper" توسط لورن آکامپورا

 

اولین رمان از نویسندگان The Wonder Garden ، لورن آکامپورا ، The Paper Wasp در دو دوست قدیمی به نام های ابی و الیز قرار دارد که در دوره دبیرستان خود دوباره به هم وصل می شوند. الیز اکنون یک ستاره هالیوود ، فیلم متعصب ابی را دعوت می کند تا او را در لس آنجلس ببیند ، جایی که زندگی آنها به طور غیرقابل پیوندی پیوند می خورد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"مرده درخشان" توسط کیتلین استارلینگ

 

پس از دروغ گفتن برای به دست آوردن شغل غواصی در غار که فکر می کند پول بسیار ساده ای خواهد بود ، Gyre خودش را تحت عنوان Em کار می کند ، سرپرستی که حقیقت را در پشت فریب های خود می داند. از آنجا که Em شروع به مواد مخدر و دستکاری Gyre برای انجام کارهای کثیف خود می کند ، ماموریت بی نهایت خطرناک تر از Spelunker که پیش بینی می شد شد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"عزیزان کوچک" توسط ملانیا گلدینگ

 

درست پس از به دنیا آمدن دوقلوهای او ، لورن از تلاش برای آدم ربایی فرزندان خود خبر داد ، اما پلیس هیچ مدرکی از آنچه او می دید پیدا نکرد. اکنون پسران یک ماهه وی پس از ناپدید شدن کوتاه برگشته اند و فقط مادرشان می تواند حقیقت را ببیند - که این پسران او نیستند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"مهاجرت" توسط هلن مارشال

 

در این بیماری نزدیک به آینده ، سوفی 17 ساله باید با مرگ روبرو شود و آنچه اتفاق می افتد هنگامی که خواهرش ، کیرا ، به یک بیماری ایمنی کشنده مبتلا می شود که فقط جوانان را تحت تأثیر قرار می دهد. از آنجا که این بیماری جان بیشتری می گیرد ، مشخص می شود که اجساد کودکان آلوده چیزی مانند مردگان پیش روی آنها نیست.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تعداد" نوشته چری کریست

 

در این رمان جدید گوتیک جنوبی ، چری کریست خوانندگان را در یک سفر عجیب و غریب در جاده ایالتی 177 در جنوب شرقی جورجیا سوق می دهد. یک زوج که به ماه دوم ماه عسل خود در باتلاق Okefenokee می روند به یک پل باریک که همیشه آنجا نبوده می آیند. در پی گذرگاه سرنوشت ساز آنها ، یکی از آنها مرده و دیگری در هیچ کجا یافت نمی شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"بهترین کیتلان R. کیرن" توسط کیتلان R. کیرن

 

این مجموعه داستانی که حاوی 20 داستان کوتاه از نویسنده The Drowning Girl ( نویسنده دختر غرق ) است ، برای هر هوادار خیال و تاریک تاریک است که باید خوانده شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"برخورد" توسط JS Breukelaar

 

یکی دیگر از مجموعه داستان کوتاه، الثیا کتاب جدید نویسنده JS Breukelaar است، برخورد ، چیزی برای هر ترسناک خواننده، از گوتیک، به عجیب و غریب، و فراتر از آن.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"موضوع سموم" توسط لورا پورسل

 

وقتی دوروته ثروتمند اجتماعی ، به جستجوی موضوعات مربوط به تمرین فرنولوژی در یک زندان زنان می رود ، او با روت ، نوجوان متهم به قتل ، ملاقات می کند که ادعا می کند که خیاطی لعنتی او - و نه خودش ، خودش - قربانیان خود را به قتل رساند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"دختر دهم" توسط سارا فارینگ (24 سپتامبر)

 

The Tenth Girl که در یک مدرسه شبانه روزی آرژانتین واقع شده است ، پس از ماوی تصمیم می گیرد که یک موقعیت جدید تدریس در یک پردیس گرفت که با افسانه های وحشتناک شهری روبرو شده است. فقط وقتی یکی از شاگردان ماوی گم شود و همه افراد به طرز عجیبی رفتار کنند ، آیا مربی جدید شروع به فکر کردن می کند که هشدارها درباره مدرسه شاید ارزش شنیدن آن را داشته باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"هیولا الندهاون" نوشته جنیفر گیزبرشت (24 سپتامبر)

 

در یک شهر سرد و متروک که از سایر نقاط جهان قطع شده است ، یک هیولا در ساحل می شست. این تیم با یک جادوگر ضعیف همکاری می کنند ، و دوتایی جدید به دنبال انتقامجویی از شهر الندهافون هستند و افرادی را که به آن ستم کردند ، یک به یک از آنها اخراج کردند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"پیچ های پیچیده" اثر T. Kingfisher (1 اکتبر)

 

مادربزرگ موس یک کلاهبردار بود و به دنبال مرگ ، این وظیفه ماوس است که اوضاعش را مرتب کند. در میان دارایی های جنجالی ، او ژورنالی را می یابد که زمانی متعلق به شوهر مادربزرگش بود. به نظر می رسد پر از مزخرف است ، تا زمانی که ماوس شروع به رویارویی با پدیده های عجیب و غریب توصیف کرد.