سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتابهای علمی انگلیسی

نظر

طی چند سال گذشته ، من یک مدافع بزرگ برای شکستن رسانه های اجتماعی شده ام . من از تماس آژیر با صدای جیر جیر واقعاً خنده دار ، یک پست زیبا در اینستاگرام و یا همه یادداشت ها غریبه نیستم . اما یک طرف تاریک غیرقابل انکار برای رسانه های اجتماعی وجود دارد و وقتی که یک سال از اضطراب مداوم روزانه را پشت سر می گذاشتم ، تصمیم گرفتم یک قدم از رسانه های اجتماعی بردارم . نه تنها این فضا به من کمک کرد که روی سلامت روانم کار کنم ، بلکه در کمال تعجب ، استراحت از رسانه های اجتماعی باعث شد که خواننده بهتری داشته باشم. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد ، از جمله شروع یک تمرین مراقبه مراقبانه ، اما بزرگترین دلیل آن ساده بود: زمان. و اکنون ماشین حساب Omniثابت می کند که چقدر اینترنت می تواند ساعت های گرانبها ما را بکشد - خصوصاً وقتی نوبت خواندن است.

 

 

ماشین حساب Omni توسط Mateusz Mucha ، جامعه شناسانی طراحی شده است که می خواست راهی آسان برای حل مشکلات ریاضی روزانه ارائه دهد - چه تعداد آجر برای ساخت پاسیوی خود نیاز دارید ، چه برنامه کاری درخشان شما در واقع عملی باشد ، و البته ، فقط چقدر زمان در رسانه های اجتماعی تلف می شوید .

 

در اینجا نحوه کار ماشین حساب آورده شده است: شما تعداد ملاقات های رسانه های اجتماعی را که در طول روز انجام می دهید و میانگین زمان هر بازدید را ارائه می دهید. سپس ماشین حساب به شما می گوید که چه مدت در شبکه های اجتماعی صرف می کنید و به صورت تجمعی هزینه می کنید ، و سپس آن ساعات را به همه فعالیت های دیگری که می توانستید بجای آن انجام دهید ترجمه می کند - چند فصل از دوستان شما می توانستید تماشا کنید ، چقدر انرژی می توانستید داشته باشید در طول تمرین سوخته ، یا چند کتاب که می توانستید بخوانید. و اعداد واقعاً تکان دهنده است.

 

 

مثالی در اینجا وجود دارد: بگویید هر بار یکبار ، 10 دقیقه در هر بار ، از رسانه های اجتماعی بازدید می کنید. طبق گفته حسابگر Omni ، این روزانه 2.67 ساعت در شبانه روز در رسانه های اجتماعی است. سپس ماشین حساب میانگین تعداد صفحه کتاب (240) ، میانگین تعداد کلمات در صفحه (250) و سرعت خواندن 200 کلمه در دقیقه را می گیرد - همه این موارد کاملاً قابل تنظیم است بنابراین شما می توانید شمارش صفحه را تغییر دهید و تنظیم کنید سرعت خواندن شما - و می یابد که اگر به جای آن 2.76 ساعت روزانه خواندن را بجای آن بخوانید ، می توانید سالانه 195 کتاب را سرقت کنید. بله، این است درفیلم پشته TBR خود را به شما به سمت چشم در حال حاضر.

 

این برنامه همچنین شامل برخی از محاسبات بد بو - با 2.67 ساعت رایگان روزانه شما ظاهراً می توانید هر روز 42 بار به "Despacito" گوش دهید ، و همه 10 فصل از دوستان را که 11 بار در سال غول پیکر است دوباره تماشا کنید - اما برای خوانندگان محاسبات کتاب ممکن است احساس لعنتی کند. حتی ایجاد یک تغییر کوچک در عادت های روزانه رسانه های اجتماعی شما - هر ساعت آن را چک کنید ، اما به عنوان مثال فقط به جای 5 دقیقه به جای 10 - تفاوت بزرگی را در تعداد ایجاد می کند: فقط 97 کتاب را به جای کتاب از دست می دهید. پرشور 195

 

صرف زمان کمتری در رسانه های اجتماعی آسان تر از انجام کار است ، اما روش های ساده ای برای کاهش مصرف وجود دارد. من اعلانات فشار را خاموش می کنم بنابراین هر بار که روشن می شود به تلفنم جلب نمی شوم و حداقل دو ساعت قبل از خواب تلفن خود را خاموش می کنم . من یک سال به 195 کتاب نرسیده ام ( کانال یوتیوب Bon Appetit هنوز هم وجود دارد) اما من متوجه تغییر عظیمی در میزان لذت بردن از خواندن شده ام که باعث می شود مطالب دیگری بخوانم.

 

اگر همیشه آرزو داشته اید که زمان بیشتری برای خواندن داشته باشید ، به زمان اختصاصی خود در رسانه های اجتماعی نگاهی بیندازید و تصمیم بگیرید که به قفسه های کتابهای خود توجه مورد نظر خود را بدست آورید.